Friday, October 31, 2008

Seharian ke kelas....

Aku ari ni bangun untuk menunaikan tangungjawab sebagai seorang pelajar yang berdedikasi, cemerlan dan terbilang. (kata pak lah kepada pengikutnya yang tak tahu apa-apa pun). Hari ni aku tak la semangat sangat macam kemarin untuk pergi ke kelas......Kenapa? Jawapannya adalah this subject is very bored for me. Subject apa? Applied Chemistry la.....dengar macam complicated kan? Memang gila-gila punya complicated beb......

Kelas yang dijanjikan adalah jam 8.30 a.m but i'm wake up at 9 a.m. Pas tu aku pergi mandi la dengan cepat beb coz tak nak lambat sangat g ke kelas tu. Nanti kena halau la......aku buat kerja this morning macam tak terurus ini kerana lewat untuk pegi ke klas....aku hidupkan enjin kereta aku....aku p ngan kawan aku.....ada 2 orang kawan aku yang sorang ni punya lewat just basuh muka n gosok gigi ja....tapi aku rasa dia memang macam tu every morning. Yang sorang lagi ni sempat nak basuh muka ja tapi xsempat gosok gigi pun, tapi aku bagi dia makan gula-gula Dequain perisa oren untuk menyegarkan bau mulut la.....

Sampai ja kat kelas aku punya la penat tengok-tengok kelas tak start lagi.....dengar cerita tunda ke jam 9.30 a.m plak....it's ok, tapi tungu punya tungu tiba-tiba dapat lagi satu lagi mesej yang kata kelas tunda lagi ke 10.30 a.m time ni aku betoi-betoi marah......jiwa aku start la nak memberontak....geram betoi aku dah la tak cukup tidor......sempat la tidor arround 10 minutes

Tapi aku pnya lecterur tu bukan masuk kelas ikut time, korang tau tak kul bopa dia masuk?
kul 11.45 a.m tau tak....bapak lama aku tunggu....aku dah la kecewa ngan sikap dia.....lecterur aku ni dah la kuat membebel.....kadang-kadang kan dia tiba-tiba ja marah....

Boleh dikatakan bila tiba ja time klas dia, aku ngan kawan-kawan aku ni suka bukak discussion paper yang akan aku upload nanti k.....enjoy my lovely story k..... bye.....abis idea tak cukup tidor lagi ni

No comments: