Saturday, October 25, 2008

Malam Yang Mengecewakan

Hari ini telah berlansung aksi final pesta bola merdeka versi yang ke-40.
Salah satu pertandingan yang paling prestij di peringkat asean......aku drive kereta kawan aku dari senawang dengan laju (tapi xla lju sgt coz kereta oarng kan), 1st target aku adalah untuk menyaksikan perlawan akhir pesta bola Merdeka.
Sebelum ni aku sering baca paper dari bahagian sukan yang menyatakan aksi hebat pemain-pemain Malysia nih...jadi malam ni pun aku semangat gila nak tengok aksi final ni.....tapi rupa-rupanya indah khabar dari rupa. Pada grouping stage, kita belasah orang tak ampun punya.....bagi aku main macam mana pun di grouping stage belasah orang pun, tak dak makna la kalau di final stage kita kalah. Kemana barisan serangan kita yang sebelum ni serang bagai harimau kelaparan? 1st half aku bersemangat gila nak tengok. Tapi bla 2nd half! Hampeh!!!!! Until now aku tulis blog ni pun rasa terkilan la jugak.
Takdak makna bagi aku kalau final kita kalah.....
Tapi the truly is aku just saja ja nak tulis cita ni coz akuu tak dak modal pn lagi nak tulis apa-apa dalm blog ni.....
Mungkin besok or lusa aku ada idea ttg apa-apa cerita yang menarik.
Skang pn bukan takdak, just aku perlu buat extra research untuk menyokong setiap idea aku dan cadangan aku......

No comments: