Friday, February 6, 2009

Computer error la....

Selamat to all my friend.....how you doing right now?
hopefully semua ok loh......hari ni aku just mulakan hari aku just macam biasa ja, same as student yang lain....iaitu bagun lewat la, (lagipun semalam aku tidor lewat) around 8.30 a.m. Sedangkan kelas aku pagi ni adalah jam 8.30 a.m jugak. Aku sampai ke kelas pagi ni dalam keadaan tercungap-cungap beb...penat la katakan, lagipun lutut aku yang baru lega dari operation still sakit-sakit lagi. Perit la jugak walaupun kena berlari secra perlahan.

Sampai ja aku kat kelas, cikgu aku dah masuk la.....tapi for me, dia cool beb. Senior aku cakap dia garang. Aku terus duduk dekat workstation aku and aku terus on desktop untuk buat kerja. Aku punya semangat this morning cause nak tebus balik kesilapan aku yang datang lewat. But this morning jugak cikgu aku ada meeting plak ngn big boss. Lega beb....

Dalam semangat aku nak buat kerja, desktop aku buat masalah pulak.....dia tak ikut aku punya command bagi aku ni bukan human error tapi computer error. Computer pun tak boleh percaya sangat...kadang-kadangkan computer ni ada perasaan dengki jugak...aku dah cuba banyak kali tapi still tak boleh.....pas tu pa lagi, aku start la malas nak buat kerja......dah start mula buat kerja, better aku balik umah sambung tidur, lagipun aku dah sign aku pnya attendant beb....

Tapi nasib tak menyebelahi aku la......bila member aku balik dia bawak berita yang aku tak mau dengar la....aku kantoi la pulak....tapi nak buat macam man kan dah nasib tak baik n balasan bagi ornag yang malas....tapi aku telah hiburkan hati aku yang lara ni dengan pergi membeli belah barang hobi baru aku ni....aku beli umpan tiruan ja dengan harapan boleh tenangkan jiwa aku.....


Ini adalah diantara barang yang aku shoping untuk pergi mancing next week kat kampung pisang.

1 comment:

KARKADEWA said...

sudah melayang rm25 kat tasik sepang...
haha..
hambik padah!