Monday, February 2, 2009

Aduh hai......

Selamat kepada semua rakan-rakan dan teman special aku.....
kenapa tajuk aku hari ni "aduh hai..." pelik kan?
Aku pun tak tahu why aku buat tajuk macam ni but apa yang terlintas kat kepala aku sekarang adalah aku senang tension.
Tapi yang peliknya aku still wonder why aku tengah serabut.....maybe kerja aku yang menimbun
(suka buat kerja last minute kan).
Hari ni aku tak buat apa yang menarik pun terjadi kat aku. Tapi bosan kan cause hari ni hujan la beb.
Orang cakap hujan best, tapi bagi yang kaki tidor memang la best. Aku yang bapak susah gila nak tidor siang ni memnag la tak tahu nak buat apa dah......petang ni pun aku just pi teman member aku training bola hahahaha....tak lah just main-main biasa ja. Punya la semangat siap pi beli bora baru lagi ha kat al-ikhsan bandar baru bangi. Yang bestnya, 6 orang ja men bola....ah.....bosan kot.
Hari aku ni just berlalu macam ni ja...sampai sekarang pun aku tengah buat presentation untuk besok.

1 comment:

KARKADEWA said...

main bole tyme hujan mmg menangkap