Sunday, November 9, 2008

Borink....

Hari ni gua agak borink la.....because this morning je bangun-bangun je dah ada benda yang tak best berlaku kat aku ni...tak separti hari-hari lain. Aku maybe borink coz aku ada assignment and report yang banyak yang perlu aku siapkan!!!! Fuck!!!!!dah la nak kena hantar by tomorrow morning beb. Banyak lagi  kerja aku yang tak siap....di tambah pulak dengan aku punya kerja dalam folder aku tak boleh bukak pulak....sial, anak haram puna folder ni. Kena virus ke? Sape-sape yang boleh tolong aku, tolong la aku beb. Ni dah jatuh tahap desperate dah ni. Ganjaran nanti menanti anda yang sesiapa yang tolong aku.

Tak abis lagi dengan tu, aku pergi la study. Subject yang aku suka la jugak, nak tahu? subject tu is engineering math beb!!!! anak haram.....tak best langsung. Tapi dah terpaksa nak buat macam mana kan? Dalam 2 jam aku buat exercise tu and i think only 65% je yang masuk otak aku...lagi la aku tension!!!!!

Maybe aku will be ok if i go to sleep...tapi tak boleh tidur la. Sakit kepala pun ada jugak macam nak pecah ni.....it's ok, calm down badeen..take a long breath and i finally ok...aku nak relax jap k. Aku ada banyak lagi kerja aku when i wake up.....see you....but aku still happy cause soon i will finish my final exam on 14th November 2008.....

No comments: